Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49235
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу
Інші назви: Ways to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of digital marketing
Автори: Палаш, Дар’я Анатоліївна
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Палаш, Д. А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу [Електронний ресурс] = Ways to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of digital marketing : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Дар’я Анатоліївна Палаш ; наук. керівник к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 116 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49235
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palach D.A.pdf2.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.