Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49239
Назва: Удосконалення управління маркетингом на засадах нейромаркетингу
Інші назви: Improvement of marketing management on the basis of neuromarketing
Автори: Русановська, Вікторія Юріївна
Ключові слова: управління маркетингом
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Русановська, В. Ю. Удосконалення управління маркетингом на засадах нейромаркетингу [Електронний ресурс] = Improvement of marketing management on the basis of neuromarketing : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Вікторія Юріївна Русановська ; наук. керівник к.е.н., проф. Т. М. Борисова. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 68 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі на основі аналізу господарської діяльності ГО ТМЖК «Відродження нації» виокремлено напрями покращення управління маркетингом на засадах нейромаркетингу. Виявлено сильні та слабкі сторони досліджуваної організації на ринку некомерційних послуг Тернопільської області. Досліджено сучасну практику управління маркетингом та рівень використання інструментів нейролінгвістичного програмування в організації, запропоновано та обґрунтовано напрями її покращення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49239
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rusanovska V.j.pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.