Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50433
Назва: Інтелектуальний метод формування рекламного контенту на основі семантичного аналізу
Інші назви: Intelligent Method of Creating Advertising Content Based on Semantic Analysis
Автори: Курпела, Павло Петрович
Ключові слова: рекламний контент
семантичний аналіз
маркетинг
машинне навчання
advertising content
semantic analysis
marketing
machine learning
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Курпела, П. П. Інтелектуальний метод формування рекламного контенту на основі семантичного аналізу = Intelligent Method of Creating Advertising Content Based on Semantic Analysis : кваліфікаційна робота : спец. 122 – комп’ютерні науки освітньо-професійна програма – комп’ютерні науки / Павло Петрович Курпела ; наук. керівник к.т.н., доц. Х. В. Ліп’яніна-Гончаренко. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 74 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягала у розробці та застосуванні інтелектуального підходу до формування рекламного контенту на основі семантичного аналізу для підвищення ефективності рекламних кампаній у цифрових медіа. У роботі використано методи аналізу текстів, машинного навчання та оцінки ефективності рекламних стратегій на основі обробки великих обсягів даних. Отримані результати показують значний потенціал інтелектуального підходу до формування рекламного контенту з використанням семантичного аналізу для підвищення взаємодії з аудиторією та покращення ефективності рекламних кампаній. Розроблені методи мають практичне застосування в галузі маркетингу для оптимізації рекламних стратегій та підвищення впливу реклами в цифрових каналах комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50433
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курпела.pdf2.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.