Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50609
Назва: Використання соціальних мереж для формування позитивного бренду роботодавця
Інші назви: Social metworks application for creation a positive employer brand
Автори: Баляк, Людмила Ярославівна
Ключові слова: соціальні мережі
бренд
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Баляк, Л. Я. Використання соціальних мереж для формування позитивного бренду роботодавця = Social metworks application for creation a positive employer brand : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – управління персоналом / Людмила Ярославівна Баляк ; наук. керівник к.г.н., доц. З. М. Пушкар. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 69 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Використання соціальних мереж для формування позитивного бренду роботодавця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50609
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баляк МЕНУПм-21.pdf1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.