Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50688
Назва: Побудова результативної комунікативної взаємодії організації публічної сфери з споживачами послуг
Інші назви: Building effective communicative interaction of the public sector organizations with service consumers
Автори: Яцина, Наталія Олександрівна
Ключові слова: процес комунікації
медпослуги
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Яцина Н. О. Побудова результативної комунікативної взаємодії організації публічної сфери з споживачами послуг = Building effective communicative interaction of the public sector organizations with service consumers : кваліфікаційна робота : спец. 281 – публічне управління та адміністрування освітньо-професійна програма – публічне управління та адміністрування / Наталія Олександрівна Яцина ; наук. керівник к.е.н., доц. Ж. Л. Крисько. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 64 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Побудова результативної комунікативної взаємодії організації публічної сфери з споживачами послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50688
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яцина Н.О. ПУАзм.pdf3.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.