Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51544
Назва: Розробка маркетингової стратегії просування товарів/послуг фірми на ринку в умовах війни (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)
Автори: Колтонюк, Вікторія Андріївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Опис: Курсова робота Розробка маркетингової стратегії просування товарів/послуг фірми на ринку в умовах війни (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51544
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колтонюк В.У.docx84.43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.