Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51559
Назва: Маркетингові стратегії просування ІТ-продуктів EPAM
Автори: Михайловська, В. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль
Опис: Курсова робота Маркетингові стратегії просування ІТ-продуктів EPAM
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51559
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михайловська Вікторія. Маркз-31.docx48.85 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.