Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/531
Назва: Маркетингові дослідження
Інші назви: Marketing researches
Автори: Дудкіна, Олена Павлівна
Ключові слова: маркетинг
marketing
інформаційне забезпечення
information maintenance
маркетингові дослідження
marketing researches
паблік-рілейшнз
public-relations
управління маркетингом
marketing management
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дудкіна, О. П. Маркетингові дослідження : опорн. консп. лекцій / О. П. Дудкіна. – Тернопіль : ТНЕУ, 2006. – 49 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику розглядаються сутність, мета та завдання маркетингових досліджень., алгоритм процесу маркетингових досліджень і його основні елементи, види маркетингових досліджень, організаційні форми проведення маркетингових досліджень, а також сучасний стан і тенденції розвитку маркетингових досліджень в Україні та зарубіжних країнах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/316497/531
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лекції.PDF694.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.