Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7224
Назва: | Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу |
Автори: | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Психологія і суспільство, 2007, №1, С. 86-108, ТНЕУ |
Короткий огляд (реферат): | На теоретико-методологічному рівні аналізу інноваційної освітньої діяльності обґрунтовано психологічний зміст (наповнення) модульно-розвивальної експериментальної системи навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7224 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_07.pdf | 520.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.