Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7694
Назва: Принцтп чотирьох "К" у контексті професійного методологування
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 5, 2007, С. 4-14
Короткий огляд (реферат): У статті вперше пропонується принцип ефективного здійснення професійного методологування (ПМ) у його найвідповідальнішій частині – рефлексивному опрацюванні базових мисленнєвих інструментів-засобів будь-якої (теоретичної, прикладної, управлінської тощо) діяльності. Символічно він названий принципом “чотирьох К”, зважаючи на перші літери циклічно пов’язаних понять, що реалізують вимоги кватерності як фундаментальної мислесхеми (3+1): категорія – концепт – конструкт – концепція. У цьому логіко-змістовому контексті обґрунтовується не лише четверинна будова цих категорій-засобів пізнавальної творчості, а й визначається можливість їх використання як засадничих методологем за умови зреалізування схеми “змістова суть принципу = процес + результат”. У підсумку одержано чотири інноваційних методологеми: “категорія = категоризація + універсалії культури”, “концепт = концептизація + концептуальна схема”, “конструкт = конструктизація + теоретична конструкція”, “концепція = концептуалізація + концептуальна план-карта”, а найголовніше – контурно висвітлені найважливіші зв’язки і взаємозалежності як між окремими складовими пропонованих методологем, так і між їх суміжним функціонуванням у форматі ПМ на предмет створення повноцінної концепції як самостійної форми організації наукових знань у некласичному, посткласичному і постнекласичному типологічних вимірах раціональності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7694
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_5_1.pdf5.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.