Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7696
Назва: Методологічна план-карта дослідження проблематики комплексної експертизи модульно-розвивального підручника
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Гірняк, Андрій Несторович
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 5, 2007, С. 28-35
Короткий огляд (реферат): Висвітлюються основні структурні компоненти і диференційований зміст технічного завдання, яке виконується співробітниками Інституту ЕСО у рамках держбюджетної науково-дослідної роботи на тему: ”Комплексна експертиза інноваційних підручників і навчальних посібників для вищої школи”. Запропонована методологічна план-карта поліаспектного дослідження цієї проблематики, що виконує функцію ефективного засобу проблемно-модульної миследіяльності і дає змогу організувати міждисциплінарне вивчення модульно-розвивального підручника як вітакультурного явища за чітко узгодженою програмою чинної наукової школи. У роботі обґрунтовується оптимальна наступність циклів, етапів і критеріїв експертизи процесу підручникотворення як об’єкта дослідження, а також розкривається сутнісний зміст трьох етапів науково-методологічної експертизи модульно-розвивального підручника як предмета наукового пізнання, проектування і водночас практичного творення та використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7696
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_5_2.pdf5.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.