Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7712
Назва: Принципи інноваційного соціально-психологічного клімату та їх характеристика
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 4, 2006, С. 25-30
Короткий огляд (реферат): Аналізуються принципи активності, саморозвитку та ієрархічності у модульно-розвивальній системі освіти як ідеальні об’єкти і знаково об’єктивовані сутності та окреслюється їхній взаємозв’язок із складовими інноваційного соціально-психологічного клімату: а) соціально-психологічним впливом та його класами – пізнавально-суб’єктним, нормативно-особистісним, ціннісно-індивідуальнісним, духовно-універсумним; б) освітнім спілкуванням та його аспектами (комунікативний, інтерактивний, перцептивний, спонтанно-інтуїтивний) як різновидами обміну – інформаційним, діловим, психосмисловим, самосенсовим; в) полімотивацією та сферами-умовами її розгортання – пізнавальною, практичною, ментальною і мотивацією самовдосконалення, які у сукупності спричиняють становлення позитивно-гармонійної Я-концепції та її компонентів – когнітивного, емоційно-оцінкового, вчинково-креативного, спонтанно-духовного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7712
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
o_4.pdf289.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.