Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7901
Назва: Концептуальні парадигми здоровя творчої освіти та їх значення у збереженні репродуктивного здоровя студентської молоді
Автори: Лукащук-Федик, Світлана Володимирівна
Ключові слова: здоровий спосіб життя
статеве виховання
контрацепція
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Лукащук-Федик С. В. Концептуальні парадигми здоровя творчої освіти та їх значення у збереженні репродуктивного здоровя студентської молоді / С.В. Лукащук - Федик // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наукових праць. - Вип. 15, книга 2. - Камянець - Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2011. -- С. 365-378
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових праць та статистичних джерел дана характеристика впливу пропаганди здорового способу життя та культури поведінки на репродуктивну поведінку молоді. Проведено анкетування студентів Тернопільського національного економічного університету стосовно питання вирішення соціально-педагогічних аспектів стосунків статі та доцільності викладання дисципліни «Проблеми сексуальної і репродуктивної поведінки молоді». Зроблено висновки щодо викладання дисципліни та її впливу на формування культури міжстатевих відносин у студентському середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7901
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Київ 14 червня 2011.doc88.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.