Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8037
Назва: | Теоретичні аспекти емоційної напруженості як психологічної проблеми |
Автори: | Ребуха, Лілія Зіновіївна |
Ключові слова: | емоційна напруженість підлітковий вік, стрес, тривожність, страх, зниження емоційної напруженості, делінквентна поведінка. |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Ребуха Л.З. Теоретичні аспекти емоційної напруженості як психологічної проблеми / Л.З. Ребуха // Теоретичні та прикладні проблеми психології. - 2015. ¬- №2. – С. 28-35. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслені психофізіологічні особливості підліткового віку. Психічна незрілість підлітка, недостатньо розвинуте уміння контролювати свою поведінку спричинили необхідність постановки емоційної напруженості як психологічної проблеми, вив¬чення якої необхідне для ефективного планування різних видів діяльності школярів та профілактики асоціальних вчинків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8037 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Луганськ.doc | 113.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.