Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8048
Назва: Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема
Автори: Надвинична, Тетяна Лонгінівна
Ключові слова: наукова школа
на­укове співтовариство
фундаменталь­ні знання
проблема суспільствотво­рення
теорія
дослідницька програма
наукова Ідея
гіпотеза
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Надвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 114-122.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється аналіз становлення і розвитку наукових шкіл як проблеми суспільствотворення. Проб­лема полягає в тому, що досі немае чіткої класифікації, не визначена струк­тура та ознаки, які б відрізняли просто дослідницькі колективи від справжніх наукових шкіл, які є осередком народ­ження нових ідей і трансформація їх у нові фундаментальні знання, що є ба­зисом всієї науки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8048
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf243.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.