Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8101
Назва: Розвиток аналітико-синтетичної діяльності майбутніх соціальних працівників за допомогою системи навчальних проблемно-евристичних задач
Автори: Надвинична, Тетяна Лонгінівна
Ключові слова: навчально-виховний процес
випускник
фахівець
освітня модель
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Надвинична, Т. Л. Розвиток аналітико-синтетичної діяльності майбутніх соціальних працівників за допомогою системи навчальних проблемно-евристичних задач / Т. Л. Надвинична. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. Психологічні науки. – 2012. – Вип. 3.
Короткий огляд (реферат): Результати, отримані під час дослідження, надають можливість стверджувати, що запропоновані ідеї можна застосувати для створення моделей навчання з використанням системи навчальних проблемно-евристичних задач на матеріалі дисциплін підготовки фахівців інших професійних спрямувань, а також для профільного навчання у старших класах загальноосвітнього навчального закладу та в системі професійно-технічної освіти, що і стане основним завданням проведення наших подальших наукових пошукувань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8101
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf239.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.