Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9039
Назва: Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Автори: Гранчук, Олександр
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, Вектор
Бібліографічний опис: Гранчук, Олександр. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Олександр Гранчук // Прикладна економіка - від теорії до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 20 жовт. 2016 р.] / редкол. : Б. О. Язлюк, П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський [та ін.]; відп. за вип. П. Р. Пуцентейло. - Тернопіль : Вектор, 2016. - С. 95-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9039
Розташовується у зібраннях:ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА – ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гранчук О..pdf434.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.