Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9075
Назва: Стратегічні напрями формування та реалізації конкурентних переваг продукції аграрних підприємств
Автори: Зайцев, Юрій
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, Вектор
Бібліографічний опис: Зайцев, Юрій. Стратегічні напрями формування та реалізації конкурентних переваг продукції аграрних підприємств [Текст] / Юрій Зайцев // Прикладна економіка - від теорії до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 20 жовт. 2016 р.] / редкол. : Б. О. Язлюк, П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський [та ін.]; відп. за вип. П. Р. Пуцентейло. - Тернопіль : Вектор, 2016. - С. 125-127.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9075
Розташовується у зібраннях:ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА – ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайцев Ю..pdf449.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.