Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9599
Назва: Сучасні маркетингові стратегії в антикризовому управлінні підприємством
Інші назви: Contemporary marketing strategies in the anticrisis management of the enterprise
Автори: Сарай, Наталія Ізидорівна
Ключові слова: маркетинг
маркетингові стратегії
антикризове управління підприємством
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Сарай, Н. І. Сучасні маркетингові стратегії в антикризовому управлінні підприємством / Н. І. Сарай // Інноваційна економіка. – 2014. – № 1. – С. 124-127.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність формування маркетингових стратегій на підприємстві з метою виходу з кризового стану. Визначені найважливіші концептуальні питання, що лежать в основі маркетингових стратегій, зокрема: вибір і виділення конкретних цільових ринків; вибір методів виходу на ринок, закріплення на ньому чи виходу з ринку; вибір засобів маркетингу; вибір часу виходу на ринок або виходу з нього. Сформовані класифікаційні ознаки маркетингових стратегій, а саме: маркетингове середовище; функціональне призначення; розвиток організації; вид і масштаб ринку; пріоритет засобів маркетингу; ринкова кон’юнктура; ринкова поведінка. Окреслено можливість застосування маркетингових стратегій на вітчизняних підприємствах відповідно до поданих ознак.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9599
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_маркетингові стратегії.pdf166.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.