Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/961
Назва: Дослідження комплексу маркетингу на зарубіжному ринку
Автори: Федорин, Олег Миколайович
Fedoryn, O.M.
Ключові слова: комплекс маркетингу
зарубіжний ринок
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Федорин, О. М. Дослідження комплексу маркетингу на зарубіжному ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Олег Миколайович Федорин ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 80 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової тактичної діяльності. В роботі висвітлено аспекти організації, планування та аналізу маркетингового комплексу. Запропоновано покращення функціональних характеристик властивостей товарів за характером поведінки зарубіжного споживача, розроблено моделі маркетинг-мікс для функціонування на зарубіжному ринку та вдосконалено і активізовано маркетингові програми щодо ефективності просування комплексу маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/961
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedoryn O.M., MYNzmi-51.pdf517.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.