Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/963
Назва: Маркетингові стратегії проникнення підприємства на зовнішні ринки
Автори: Фединяк, Дмитро Петрович
Fedynyak, D.P.
Ключові слова: маркетингові стратегії
зовніші ринки
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Фединяк, Д. П. Маркетингові стратегії проникнення підприємства на зовнішні ринки : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Дмитро Петрович Фединяк ; наук. керівник ст. викладач Гаргула Д. В. — Івано-Франківськ , 2012. — 131 с.
Короткий огляд (реферат): У першому розділі висвітлено теоретичні засади формування маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки. У другому розділі здійснено аналіз та оцінку маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки У третьому розділі подано шляхи удосконалення маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/963
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedynyak D.P., MUNzmi-51.pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.