Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9634
Назва: | Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі |
Інші назви: | The processes of development of intellectual reflexion in module-developing educational cycle |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | інноваційна модульно-розвивальна система навчання, рефлексивний компонент пізнавальної діяльності, інтелектуальна рефлексія, внутрішня проблемна ситуація, рефлексивна активність, рефлексивний контроль |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Психологія і суспільство. – 2003. - № 4. – С. 46-53. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито специфіку та механізми функціонування інтелектуальної рефлексії за умови культурно-зорієнтованої, внутрішньо вмотивованої освітньої діяльності, котра розгортається й реалізовується у модульно-розвивальній інноваційній системі. Проаналізовано особливості ви¬никнення і функціонування процесів інтелектуальної рефлексії, які формовиявляються у здатності школярів до усвідомленого контролю власного про¬цесу мислення та містять чотири етапи: виникнення потреби у більш ефективній організації своєї мисленнєвої діяльності шляхом вироблення внутрішніх регуляторних схем, рефлексивна регуляція мисленнєвої діяльності через критичне осмислення наявних даних і обґрунтування необхідності застосування нових дій, переосмислення досягнень своєї миследіяльності та збагачення суб’єкта рефлексії шляхом виявлення концептуальних структур вищого порядку уза¬гальнення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9634 |
ISSN: | 1810-2131 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ps_4_2003.pdf | 229.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.