Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9634
Назва: Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі
Інші назви: The processes of development of intellectual reflexion in module-developing educational cycle
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: інноваційна модульно-розвивальна система навчання, рефлексивний компонент пізнавальної діяльності, інтелектуальна рефлексія, внутрішня проблемна ситуація, рефлексивна активність, рефлексивний контроль
Дата публікації: 2003
Видавництво: Психологія і суспільство. – 2003. - № 4. – С. 46-53.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито специфіку та механізми функціонування інтелектуальної рефлексії за умови культурно-зорієнтованої, внутрішньо вмотивованої освітньої діяльності, котра розгортається й реалізовується у модульно-розвивальній інноваційній системі. Проаналізовано особливості ви¬никнення і функціонування процесів інтелектуальної рефлексії, які формовиявляються у здатності школярів до усвідомленого контролю власного про¬цесу мислення та містять чотири етапи: виникнення потреби у більш ефективній організації своєї мисленнєвої діяльності шляхом вироблення внутрішніх регуляторних схем, рефлексивна регуляція мисленнєвої діяльності через критичне осмислення наявних даних і обґрунтування необхідності застосування нових дій, переосмислення досягнень своєї миследіяльності та збагачення суб’єкта рефлексії шляхом виявлення концептуальних структур вищого порядку уза¬гальнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9634
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_4_2003.pdf229.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.