Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9641
Назва: Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності
Інші назви: Research of psychological features of development reflective educational activity
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана, рефлексивні процеси, інтелектуальна, особистісна, смислова рефлексії, рефлексивна активність, рівні та риси рефлексивності, рефлексивно-регулятивні показники
Дата публікації: 2008
Видавництво: Психологія і суспільство. – 2008. - № 3. – С. 67-92.
Бібліографічний опис: Бугерко Я.М. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2008. - № 3. – С. 67-92.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання психологічної діагностики рефлексивної організації освітнього процесу. Подано результати комплексної програми дослідження інноваційних освітніх систем, які через внутрішньо вмотивовану розвивальну взаємодію реалізують позитивний природний потенціал учнів на шляху їхнього культурного входження в багатоаспектне суспільне життя. Показано особливості реалізації культурно зорієнтованої, внутрішньо мотивованої освітньої діяльності у модульно-розвивальній системі. Здійснено емпіричне вивчення рефлексивних процесів школярів контрольних та експериментальних шкіл та обґрунтувати відмінності у розвитку їхньої інтелектуальної, особистісної та смислової рефлексивності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9641
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_3_2008.pdf768.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.