Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9642
Назва: Рефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчання
Інші назви: Reflexive Essence of Longitude Innovative-Psychological Experiment in Module-Developing Educational
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана, рефлексивне освітнє середовище, логітюдний психолого-педагогічний експеримент, рефлексивно-співтворча взаємодія
Дата публікації: 2011
Видавництво: Психологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153.
Бібліографічний опис: Бугерко Я.М. Рефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчання / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості рефлексивного освітнього середовища як такої організації освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їх сумісну розвивальну взаємодію. Аналізується сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту, який полягає в поетапному переході школи від традиційної освітньої моделі до модульно-розвивальної і містить такі етапи як підготовчо-організаційний, діагностико-концептуальний, формувально-розвивальний і результативно-узагальнювальний. Визначені умови, принципи і показники рефлексивно-співтворчого середовища в інноваційній системі навчання на кожному із зазаначених етапів, показано, що використання ефективних технологій і методів інноваційної освіти, створення особливого рефлексивного освітнього середовища забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивних процесів в учасників модульно-розвиваючого навчання, робить можливим прийняття ними продуктивного стилю життя, що дозволяє мобілізувати і реалізувати свої кращі здібності і рефлексивно-творчий потенціал в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9642
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ps_3_2011.pdf1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.