Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9642
Назва: | Рефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчання |
Інші назви: | Reflexive Essence of Longitude Innovative-Psychological Experiment in Module-Developing Educational |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана, рефлексивне освітнє середовище, логітюдний психолого-педагогічний експеримент, рефлексивно-співтворча взаємодія |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Психологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153. |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я.М. Рефлексивна сутність лонгітюдного психолого-педагогічного експерименту з модульно-розвивальної системи навчання / Я.М. Бугерко // Психологія і суспільство. – 2011. - № 3. – С. 137-153. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості рефлексивного освітнього середовища як такої організації освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їх сумісну розвивальну взаємодію. Аналізується сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту, який полягає в поетапному переході школи від традиційної освітньої моделі до модульно-розвивальної і містить такі етапи як підготовчо-організаційний, діагностико-концептуальний, формувально-розвивальний і результативно-узагальнювальний. Визначені умови, принципи і показники рефлексивно-співтворчого середовища в інноваційній системі навчання на кожному із зазаначених етапів, показано, що використання ефективних технологій і методів інноваційної освіти, створення особливого рефлексивного освітнього середовища забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивних процесів в учасників модульно-розвиваючого навчання, робить можливим прийняття ними продуктивного стилю життя, що дозволяє мобілізувати і реалізувати свої кращі здібності і рефлексивно-творчий потенціал в цілому. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9642 |
ISSN: | 1810-2131 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ps_3_2011.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.