Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/965
Назва: Сучасні методи маркетингу в лікеро-горілчаній промисловості
Автори: Костишин, Володимир Петрович
Kostyshyn, V.P.
Ключові слова: методи маркетингу
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Костишин, В. П. Сучасні методи маркетингу в лікеро-горілчаній промисловості : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "спеціаліст" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Володимир Петрович Костишин ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 85 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах становлення ринкової економіки важливим чинником успішного функціонування вітчизняного горілчаного підприємства є його переорієнтація на засади маркетингу. Власне впровадження концепції маркетингу у практику дає можливість формувати раціональні виробничі програми, оперативно реагувати на ринкову ситуацію та перемагати в умовах конкуренції. Успішне використання концепції маркетингу українськими підприємцями передбачає вивчення досвіду маркетингової діяльності в розвинутих країнах світу і адаптацію теорії та практики маркетингу до умов вітчизняного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/965
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostyshyn V.P., Mzis-51.pdf656 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.