Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9657
Назва: Рефлексивна організація модульно-розвивального навчання
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: інтелектуальна, особистісна, смислова, духовно-екзистенційна рефлексія, модульно-розвивальний процес, освітня діяльність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вітакультурний млин. – 2010. – Модуль 11. – С. 17–20.
Бібліографічний опис: Бугерко Я.М. Рефлексивна організація модульно-розвивального навчання / Я.М. Бугерко // Вітакультурний млин НДІ методології та економіки вищої освіти. – 2010. – Модуль 11. – С. 17–20.
Короткий огляд (реферат): З позицій методологічного підходу розглядаються психологічні особливості рефлексивної організації модульно-розвивального освітнього процесу, розкрито змістовно-динамічну характеристику різновидів рефлексії та показано їх взаємозв’язок із періодами функціонування модульно-розвивального навчального циклу, показано, що впровадження рефлексивних процедур в процес навчання сприяє якісному росту освітньої діяльності школярів, створює передумови для самовдосконалення особистості, розширює простір її творчої самореалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9657
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mlyn_11.pdf267.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.