Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9657
Назва: | Рефлексивна організація модульно-розвивального навчання |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | інтелектуальна, особистісна, смислова, духовно-екзистенційна рефлексія, модульно-розвивальний процес, освітня діяльність |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Вітакультурний млин. – 2010. – Модуль 11. – С. 17–20. |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я.М. Рефлексивна організація модульно-розвивального навчання / Я.М. Бугерко // Вітакультурний млин НДІ методології та економіки вищої освіти. – 2010. – Модуль 11. – С. 17–20. |
Короткий огляд (реферат): | З позицій методологічного підходу розглядаються психологічні особливості рефлексивної організації модульно-розвивального освітнього процесу, розкрито змістовно-динамічну характеристику різновидів рефлексії та показано їх взаємозв’язок із періодами функціонування модульно-розвивального навчального циклу, показано, що впровадження рефлексивних процедур в процес навчання сприяє якісному росту освітньої діяльності школярів, створює передумови для самовдосконалення особистості, розширює простір її творчої самореалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9657 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
mlyn_11.pdf | 267.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.