Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9697
Назва: Стратегія підприємства
Автори: Саєнко, М. Г.
Ключові слова: підпроємство
потенціал підприємства
стратегія підприємства
конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль, Економічна думка ТНЕУ
Бібліографічний опис: Саєнко, М. Г. Стратегія підприємства [Електронний ресурс] : курс лекцій / М. Г. Саєнко. - Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2012. - 447 с.
Короткий огляд (реферат): Мета курсу - надання знань про теоретичні засади, інструментарій та методи формування стратегії підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9697
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
faem_keopapk_sep_dsp_LEK.pdf.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.