Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/972
Назва: Формування міжнародної стратегії реклами бренду
Автори: Токарева, Дзвенислава Олегівна
Tokareva, D.O.
Ключові слова: міжнародна стратегія
реклама бренду
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Токарева, Д. О. Формування міжнародної стратегії реклами бренду  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Дзвенислава Олегівна Токарева ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 84 с.
Короткий огляд (реферат): Слово "бренд" походить від древнескандінавского "brandr", що перекладається, як "палити, вогонь". Так називалося тавро, яким власники худоби позначали своїх тварин. Необхідно розрізняти правовий та психологічний підхід до розуміння бренду. З правової точки зору розглядається лише товарний знак, що позначає виробника продукту і підлягає правовому захисту. З точки зору споживчої психології (consumer research) йдеться про бренд як про інформацію, що зберігається в пам'яті споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/972
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tokareva D.O., MUNzmi-51.pdf661.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.