Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9844
Назва: Доцільність використання маркетингових досліджень у діяльності малих та середніх підприємств
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: Реформування економіки
зовнішнє середовище
стратегія
тактика
маркетинг
ринкове середовище
малий бізнес
дослідження
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Карапетян, Е.Т. Доцільність використання маркетингових досліджень у діяльності малих та середніх підприємств [Текст] / Едуард Карапетян // Збірник тез та доповідей Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. - Тернопіль: Економічна думка, 2007. – С. 21-23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9844
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.