Перегляд зібрання за групою - Автори Заячковська, Галина Адамівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 28  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011STP – маркетинг на ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2010Еволюція теорії маркетингу туризмуЗаячковська, Галина Адамівна
2012Закономірності функціонування ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринкуЗаячковська, Галина Адамівна
2012Збутова політика туристичних підприємств на ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Концепція сталого розвитку сфери туризму як засіб післякризового відновлення галузіЗаячковська, Галина Адамівна
2011Критерії сегментування ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2010Культура як феномен маркетингу міжнародного туризмуЗаячковська, Галина Адамівна
2011Маркетинг міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхідЗаячковська, Галина Адамівна
2012Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівеньЗаячковська, Галина Адамівна
2011Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимірЗаячковська, Галина Адамівна
2015Маркетинговий менеджментЗаячковська, Галина Адамівна; Штефанич, Дмитро Андрійович; Дячун, Ольга Дмитрівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Братко, Олександра Семенівна
2012Механізм погодження та реалізації економічних інтересів суб’єктів ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Міжнародний туризм в Україні: проблеми розвитку та шляхи вирішенняЗаячковська, Галина Адамівна
2010Міжнародний туризм як економічна категорія: теоретичні аспектиЗаячковська, Галина Адамівна
2014Нові теорії міжнародного туризмуЗаячковська, Галина Адамівна
2011Особливості товарної політики підприємств на ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2015Ринок міжнародних туристичних послуг: конструювання категорії та класифікаціяЗаячковська, Галина Адамівна
2011Розвиток міжнародного туризму після світової економічної кризи 2008-2009 p.p.Заячковська, Галина Адамівна
2011Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту на світовому ринкуЗаячковська, Галина Адамівна