Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13597
Назва: STP – маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: STP-маркетинг, сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
STP-marketing, segmentation, targeting, positioning
Дата публікації: 2011
Видавництво: Дніпропетровський університет
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. STP-маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. Економіка. – 2011. – Вип. 5 (4). – С. 183-189.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти сегментування, вибору цільового ринку та позиціонування на ринку міжнародних туристичних послуг. The article deals with the theoretical aspects of segmentation, targeting and positioning at the market of international tourist services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13597
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STP-маркетинг на ринку МТП.pdf78.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.