Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10391
Назва: | Педагогические условия эффективности тьюторского занятия |
Інші назви: | Pedagogical conditions of effectivenessof a tutoring lesson |
Автори: | Зарішняк, Інна Миколаївна |
Ключові слова: | тьютор тьюторское занятие педагогические условия эффективности тьюторского занятия |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Москва, Воронеж, Научные иследования: информация, анализ, прогноз |
Бібліографічний опис: | Заришняк І. М. Педагогические условия эффективности тьюторского занятия / І. М. Зарішняк // Научные иследования: информация, анализ, прогноз : монография (международная) / [Г.М. Агеева, В.Н. Багрий, И.А. Бец и др.]; под общей ред. проф. О.И. Кирикова. - Книга 38. - Москва: Наука информ; Воронеж : ВГПУ, 2012. - С. 72-79. |
Короткий огляд (реферат): | В статье уточнены понятия "тьютор", "тьюторское занятие". Определены педагогические условия тьюторского занятия и теоретически обоснована эффективность их использования в вузах Украины. The article specifies the contents of "a tutot" and "a tutoring lesson". The pedagogical conditions of a tutoring lesson are defined, the effectiveness of use of tutoring lessons at the higher educational establishments in Ukraine is theoretically substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10391 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n_y.pdf | 752.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.