Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудник, Л. А.-
dc.contributor.authorБлажей, І. О.-
dc.date.accessioned2017-02-01T14:39:21Z-
dc.date.available2017-02-01T14:39:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБудник, Л. А. Контролінг маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Л. А. Будник, І. О. Блажей // Контролінг в Україні : сучасний стан і тенденції розвитку : зб. матеріалів круглого столу, [м. Тернопіль, 12 черв. 2012 р.] / відп. за вип. М. С. Пушкар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - С. 21-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10807-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleКонтролінг маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:КОНТРОЛІНГ В УКРАЇНІ : СУЧАСНИЙ СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Будник.pdf129.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.