Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудник, Л. А.-
dc.contributor.authorЖубіль, Г. В.-
dc.date.accessioned2017-02-03T14:56:32Z-
dc.date.available2017-02-03T14:56:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБудник, Л. А. Аудит маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Л. А. Будник, Г. В. Жубіль // Система контролю : проблеми та перспективи розвитку : зб. ст. до круглого столу [Тернопіль, 3 черв. 2011р.] / відп. за вип. М. С. Пушкар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - С. 15-19.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11453-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleАудит маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:СИСТЕМА КОНТРОЛЮ : ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Будник.pdf446.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.