Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11978
Назва: Формування виробничої програми підприємства: маркетинговий аспект
Автори: Гринчуцький, В. І.
Сабецька, Т. І.
Ключові слова: виробнича програма
маркетингові дослідження
виробниче планування
маркетингові інструменти
комплексний маркетинговий аналіз
макросередовище
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Гринчуцький В. І., Сабецька Т. І. Формування виробничої програми підприємства: маркетинговий аспект : монографія / Валерій Іванович Гринчуцький, Тетяна Ігорівна Сабецька. — Тернопіль, 2014. — 225 с.
Короткий огляд (реферат): В монографії розглянуто проблему планування виробничої програми промислового підприємства на основі маркетингових досліджень. Досліджено стан виробничого планування та практичного використання маркетингових інструментів сільгоспмашинобудівними підприємствами України. Запропоновано алгоритм проведення комплексного маркетингового аналізу зовнішнього макросередовища в процесі виробничого планування для підприємств сільгоспмашинобудівної галузі. Розроблено модель визначення оптимальної зони альтернатив для вибору планового обсягу продукції підприємства в рамках формування ним виробничої програми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11978
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Гринчуцький, Сабецька.pdf2.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.