Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12177
Назва: | Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема |
Автори: | Козак, Тетяна Богданівна |
Ключові слова: | самовизначення вибір професії особистість мотиви професійне самовизначення професійний інтерес професійний план компоненти професійного самовизначення |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.– Івано-Франківськ: Плай |
Бібліографічний опис: | Козак, Т. Б. Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема / Т. Б. Козак // Вісник Прикарпатського національного університету. Сер.Педагогіка. – Івано-Франківськ : Плай, 2006. – № 12. – С. 87-94. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється проблема професійного самовизначення. Розглядаються види професійного самовизначення і основні компоненти готовності учнів до вибору майбутньої професії. Проаналізовані різноманітні чинники, що впливають на процес професійного самовизначення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12177 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професійне самовизначення школярів як психолого-педагогічна проблема.pdf | 407.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.