Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевасевич, Ірина-
dc.contributor.authorRevasevytch, Iryna-
dc.date.accessioned2017-02-10T14:13:02Z-
dc.date.available2017-02-10T14:13:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРевасевич, І. Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 57-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12619-
dc.description.abstractДослідження презентує структурно-параметричний синтез І порівняльний аналіз вітчизняних І зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій “освітологія”, “едукологія”, “освітознавство” та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських І світових дослідників. Аргументовано доведено, що найбільш методологічно зрілою постає освітологічна концепція А. В .Фурмана. Автором системно формулюється об’єкт, предмет, принципи і категорійний лад освітології як нової наукової дисципліни, аргументується її основний метод - вітакультурного обґрунтування. Воднораз вперше запропонована методологічна план-карта освітології як єдиний пізнавальний механізм поєднання чотирьох освітологічних проекцій: а) теорії освітньої діяльності, б) вітакультурної методології, в) оргтехнології модульно-розвивальної освіти, г) фундаментального соціально- психологічного експерименту. The research work presents the structural-parametrical synthesis and comparative analysis of national and foreign scientific approaches of integral doctrine of education. The completed methodological reflection of mentioned theoretical systems allowed identifying the essential differences of available in wide circulation definitions “osvitolohia”, “educology”, “osvitoznavstvo” and comparing the object, subject, main thematizms and epitomizing in the works of Ukrainian and foreign scientists. It has been substantiated that the osvitolohichna concept of A.V. Furman appears the most methodologically matured. The author systemically defines the object, subject, principles and categorial row of osvitology as a new scientific discipline, its main method - vita-cultural substantiation is substantiated. At the same time for the first time the methodological plan-chart of osvitolohiya as a unique cognitive mechanism of combination of four educational projections: a) theory of educational activity, b) vita-cultural methodology, c) orgtechnology of module-developing system of education, d) fundamental socio-psychological experiment has been presented.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectедукологіяuk_UA
dc.subjectосвітологіяuk_UA
dc.subjectосвітознавствоuk_UA
dc.subjectтеорія освітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectвітакультурна методологіяuk_UA
dc.subjectінноваційна модель модульно-розвивальної освітиuk_UA
dc.subjectфундаментальний соціально-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectметодологічна план-карта освітологіїuk_UA
dc.subjectметодвітакультурного обгрунтуванняuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecteducational systemuk_UA
dc.subjecteducologyuk_UA
dc.subjectosvitolohiauk_UA
dc.subjectosvitoznavstvouk_UA
dc.subjecttheory of educational activityuk_UA
dc.subjectvita-cultural methodologyuk_UA
dc.subjectinnovative model of module-developing educationuk_UA
dc.subjectfundamental socio-psychological experimentuk_UA
dc.subjectmethodological plan-chartuk_UA
dc.subjectmethod of vita-cultural substantiationuk_UA
dc.titleМетодологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напрямуuk_UA
dc.title.alternativeMethodological Reflection of Components of Osvitolohiya as Integral Scientific Directionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2014. - № 3 (57)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ревасевич І..pdf724.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.