Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФільц, Олександр-
dc.contributor.authorМединська, Юлія-
dc.contributor.authorFilts, Oleksandr-
dc.contributor.authorMedynska, Yulia-
dc.date.accessioned2017-02-13T12:33:16Z-
dc.date.available2017-02-13T12:33:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФільц, О. Проблема наукового статусу психоаналітичної парадигми [Текст] / Олександр Фільц, Юлія Мединська // Психологія і суспільство. - 2014. - № 4. - С. 75-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12715-
dc.description.abstractСтаття висвітлює результати дослідження проблемного поля наукового статусу психоаналітичної парадигми В контексті історичного розвитку науки у цілому та методологічних вимог до систем знань, що претендують на важливість наукових. Авторами показано, що трансформація загальнонаукової парадигми від класичної до некласичної та посткласичної дає підстави переглянути питання науковості психоаналізу й теоретично обґрунтовано визначити престижність психоаналізу як подвійного ідентифікованої сфери - як науки І як мистецтва. Вищезазначене має безпосередній вплив на організацію освітнього процесу у царині підготовки фахівців-психоаналітиків. The article highlights the results of studying of problem field of scientific status of psychoanalytical paradigm in the context of historical development of science in general and methodological demands to the system of knowledge, which pretend to be scientifically important. The authors demonstrate that the transformation of general scientific paradigm from classical to nonclassical and post-classical allows reviewing the issues of psychoanalysis being scientific and theoretically substantiate the prestige of psychoanalysis as a doubly identified sphere - as science and art. All mentioned above has a direct influence on the organization of educational process in the domain of training the professionals-psychoanalytics.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectпсихоаналізuk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectкласична, некласична та посткласична наукові парадигмиuk_UA
dc.subjectпозасвідоме як об’єкт психоаналізуuk_UA
dc.subjectнаукова фальсифікаціяuk_UA
dc.subjectнауково-дослідницька програмаuk_UA
dc.subjectцінності та ідеали психоаналізуuk_UA
dc.subjectпроблема мірності у психоаналізіuk_UA
dc.subjectпсихоаналіз як наукаuk_UA
dc.subjectпсихоаналіз як мистецтвоuk_UA
dc.subjectпсихоаналітична освітаuk_UA
dc.subjectpsychoanalysisuk_UA
dc.subjectparadigmuk_UA
dc.subjectclassical, non- classical and postclassical scientific paradigmsuk_UA
dc.subjectoncon-sciousness as an object of psychoanalysisuk_UA
dc.subjectscientific falsificationuk_UA
dc.subjectscientific-research programsuk_UA
dc.subjectvalues and ideals of psychoanalysisuk_UA
dc.subjectproblem of regularity in psychoanalysisuk_UA
dc.subjectpsychoanalysis as scienceuk_UA
dc.subjectpsychoanalysis as artuk_UA
dc.subjectpsychoanalytical educationuk_UA
dc.titleПроблема наукового статусу психоаналітичної парадигмиuk_UA
dc.title.alternativeProblem of Scientific Status of Psycho-Analytical Paradigmuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2014. - № 4 (58)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фільц О..pdf643.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.