Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:42:50Z-
dc.date.available2017-02-24T08:42:50Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15120-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку суспільства слід зазначити, що саме проблема управління є стрижневою для наук економіки та психології, оскільки основні питання практиків, заадресовані ученим, торкаються саме управління. Наразі вже накопичений певний емпіричний матеріал, на основі якого можна дати керівникам різних рівнів рекомендації щодо оптимізації управління. Деякі із них працюють практично у будь-яких умовах, інші – лише у певному соціальному середовищі, при визначеному рівні економічної культури. Щоб розібратися у багатоманітті підходів до вдосконалення управління, слід, на нашу думку, розпочати із аналізу основних понять, що становлять теоретичний каркас будь-якого з них.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕкономіка освіти: Збірка наукових праць НДЦ "Економіка освіти" НДІ Вищої освіти АПН України. – Том 1. – Тернопіль: Економічна думка, 2001. – С. 93-98.uk_UA
dc.titleУправління системою освіти як економічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eo_2.pdf205.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.