Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина-
dc.contributor.authorZayachkovska, Galyna-
dc.date.accessioned2017-03-02T09:09:22Z-
dc.date.available2017-03-02T09:09:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування [Текст] / Галина Заячковська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 3. - С. 16-22.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15907-
dc.description.abstractРозглянуто сутність іміджу та туристичного іміджу країни, визначено його складові, проблеми формування туристичного іміджу України та шляхи їх розв’язання.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectімідж країниuk_UA
dc.subjectтуристичний імідж країниuk_UA
dc.subjectуправління іміджемuk_UA
dc.subjectформування туристичного іміджу країниuk_UA
dc.titleТуристичний імідж країни: суть та проблеми формуванняuk_UA
dc.title.alternativeThe touristic image of the country: its essence and the problems of formationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заячковська Г..pdf132.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.