Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16547
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалюжний, Павло Олександрович-
dc.date.accessioned2017-03-14T10:30:32Z-
dc.date.available2017-03-14T10:30:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКалюжний, П. О. Розвиток маркетингової діяльності підприємств на ринку автосервісних послуг : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060101 – менеджмент організацій і адміністрування магістер. програма – менеджмент технічного сервісу / Павло Олександрович Калюжний ; наук. керівник д.т.н., професор Ю. В. Дзядикевич. – Тернопіль, 2017. – 111 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16547-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний ринок автосервісних послуг, розглянуто основні напрямки організації маркетингової діяльності на СТО і методику маркетингового контролю. Зроблено загальну характеристику підприємства, фінансового стану та виробничо-господарську діяльність підприємства за попередній і звітний роки, маркетингово-збутову та постачальницько-складську діяльність. Запропоновано стратегії розширення збутової сітки, вдосконалення системи вантажоперевезень та маркетингової діяльності.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectринок автосервісуuk_UA
dc.subjectавтосервісні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпаблік рілейшнзuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингової діяльності підприємств на ринку автосервісних послугuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of Enterprises Marketing Activity at Car Service Marketuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калюжний.pdf743.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
АНОТАЦІЯ_Калюжний.pdf52.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.