Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитришин, Марія-
dc.date.accessioned2017-03-20T13:53:45Z-
dc.date.available2017-03-20T13:53:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДмитришин, Марія. Формування системи маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку [Текст] / Марія Дмитришин // Економіка України в умовах глобалізації і регіоналізації : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених [м. Тернопіль, 3-4 квіт. 2014 р.] / редкол. : С. В. Гродський, Ю. П. Гуменюк, М. А. Живко [та ін.] ; відп. за вип. Є. В. Савельєв. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - С. 167-170.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17195-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleФормування системи маркетингових комунікацій на зарубіжному ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІКА УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ І РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-170.pdf303.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.