Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатюк (Співак), Юлія-
dc.date.accessioned2017-03-22T08:15:01Z-
dc.date.available2017-03-22T08:15:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМатюк, (Співак) Юлія. Маркетингова концепція дослідження попиту і пропозиції на міжнародному туристичному ринку [Текст] / (Співак) Юлія Матюк // Економіка України в умовах глобалізації і регіоналізації : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених [м. Тернопіль, 3-4 квіт. 2014 р.] / редкол. : С. В. Гродський, Ю. П. Гуменюк, М. А. Живко [та ін.] ; відп. за вип. Є. В. Савельєв. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - С. 268-269.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17364-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleМаркетингова концепція дослідження попиту і пропозиції на міжнародному туристичному ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІКА УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ І РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
268-269.pdf278.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.