Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksiy-
dc.date.accessioned2017-04-04T10:24:30Z-
dc.date.available2017-04-04T10:24:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧебикін, О. Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів [Текст] / Олексій Чебикін // Психологія і суспільство. - 2016. - № 4. - С. 76-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18350-
dc.description.abstractВ контексті аналізу проблематики ефективного учіння в дослідженні обґрунтовані структури психологічних механізмів і дидактичних умов емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності учнів, подана класифікація емоцій й охарактеризована система методів умілої роботи педагога з їхніми емоційними станами; крім того, узмістовлення отримали внутрішній і зовнішній оргфункціональні рівні регуляції пошукової пізнавальної активності за етапами її удіяльненого розгортання (аналіз - синтез - аналітико- синтетичне опрацювання), а також подані результати вивчення типів емоційної регуляції навчально-професійної діяльності майбутніх педагогів та особли востей їхньої емоційної стійкості й актуальних мотивів навчання за окремими комплексами запропонованих психодіагностичних методик, що підтвердило ефективність упровадження в освітній процес авторського спецпрактикуму для студентів та уможливило визначення психодидактичних умов ситуаційного коригування емоцій школярів. In the context of analysis the problems of effective learning in the research are substantiated structures of psychological mechanisms and didactic conditions of emotional regulation of teaching-cognitive activity of pupils, is given classification of emotions and is characterized the system of methods of skilful work of teacher with their emotional states; in addition, filling the content meaning have received internal and external org-functional levels of regulation searching cognitive activity by the stages of its deployment (analysis – synthesis – analytical-synthetic processing) and also are given results of study the types of emotional regulation of teaching-professional activities of future teachers and peculiarities of their emotional stability and actual reasons of learning by a separate complexes of proposed psychodiagnostic methods that confirmed the effectiveness of implementation into educational process author special practice for students and enabled determination psychodidactic conditions of situational adjustment by emotions of students.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectучінняuk_UA
dc.subjectемоційна регуляціяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкласифікація емоційuk_UA
dc.subjectмеханізми та прийоми емоційної регуляціїuk_UA
dc.subjectемоційна ситуаціяuk_UA
dc.subjectсистема методів регуляції емоційuk_UA
dc.subjectтипологія емоційної регуляції діяльностіuk_UA
dc.subjectемоційна стійкість особистостіuk_UA
dc.subjectteaching-cognitive activityuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectemotional regulationuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectemotion classificationuk_UA
dc.subjectmechanisms and methods of emotional regulationuk_UA
dc.subjectemotional situationuk_UA
dc.subjectsystem of methods of emotion regulationuk_UA
dc.subjecttypology of emotional regulation of activityuk_UA
dc.subjectemotional stability of personalityuk_UA
dc.titleСтруктура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярівuk_UA
dc.title.alternativeThe structure, content and peculiarities of emotional regulation of cognition activity of pupilsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2016. - № 4 (66)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебикін О..pdf620.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.