ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ : ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 94
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Просування товарів підприємства на засадах ко-маркетингуЦимбалістий, Василь
2017Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринкуЦепенюк, Матвій
2017Проведення маркетингового дослідження методом "таємний покупець"Турчин, Люба
2017Особливості формування CRM-системи в умовах сьогоденняСтупак, Катерина
2017Лідерство у мережевому маркетингуСидорак, Назарій; Іванечко, Неля
2017Сутність високотехнологічного маркетингуПтащенко, Олена
2017Товарорух від виробника до споживача у системі маркетингуПодлюдний, Юрій; Іванечко, Неля
2017Крауд-маркетинг як сучасна технологія управління взаємовідносинами з клієнтамиПікунець, Софія
2017Партнерські відносини в системі маркетингу підприємстваПилип, Руслан; Вергун, Лариса
2017Інноваційний маркетинг як складова ефективнішої маркетингової діяльності фірмиОрос, Діана
2017Практичні аспекти використання індексу ЛіндаОкрепкий, Ростислав
2017Просування і налагоджування контактів з потенційними покупцями промислових товарів підприємства (на прикладі ТОВ "ОСП Корпорація Ватра")Мойсей, Юрій
2017Особливості інтернет-мерчандайзингуМигаль, Оксана
2017Клієнтський сервіс як конкурентна перевагаМарцюк, Артур
2017Концепція холістичного маркетингуМарущак, Катерина
2017Передумови розвитку брендингу підприємства : комунікаційний аспектМайовський, Степан
2017Переваги ambient marketingМазур, Микола
2017Соціальні мережі як ефективний інструмент маркетингуЛісняк, Ярослав
2017Порівняльна характеристика визначеня поняття "маркетингова комунікаційна політика"Лисенко, Анастасія
2017Співвідношення змісту понять "маркетингові комунікації" та "просування"Легкий, Олег
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 94