Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарницька, Надія-
dc.date.accessioned2017-04-22T11:37:43Z-
dc.date.available2017-04-22T11:37:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПарницька, Н. Таргет-костинг як новітній метод обліку витрат і управління собівартістю продукції [Текст] / Н. Парницька // Бухгалтерський облік у системі стратегічного управління підприємством : матеріали круглого столу [м. Тернопіль, 10 груд. 2014 р.] – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – С. 59-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19076-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleТаргет-костинг як новітній метод обліку витрат і управління собівартістю продукціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК У СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парницька Н..pdf419.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.