Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-05-05T09:44:19Z-
dc.date.available2017-05-05T09:44:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19447-
dc.descriptionРозглянуто явище зворотного зв’язку як складова контролю за навчальним процесом і його практичне застосування. Висвітлено функції, принципи та особливості видів і форм контролю у навчанні іноземної мови. Проаналізовано передумови ефективного управління навчальним процесом і перелічено деякі недоліки традиційних способів здійснення зворотного зв’язку згідно із дослідженнями британських педагогів. У цьому контексті, базуючись на працях західних методистів, представлено додаткові альтернативні методи, що сприяють ефективній перевірці виконання завдань студентами на занятті, зокрема зміна ролей, інтерактивна, дружня перевірки тощо. Перелічено та обґрунтовано деякі переваги таких видів перевірки. Встановлено, що заохочення студентів до участі, відповідальності і співпраці дозволяє полегшити та урізноманітнити традиційний процес зворотного зв’язку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний універстет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectнавчання, контроль, перевірка, завдання, зворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectобучение, контроль, проверка, задание, обратная связьuk_UA
dc.subjecttraining, control, checkup, task, feedbackuk_UA
dc.titleЗдійснення зворотного зв’язку при виконанні вправ і завдань на заняттях іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeОсуществление обратной святи в ходе выполнения упражнений и заданий по иностранному языкуuk_UA
dc.title.alternativeConducting feedback on exercises and tasks at foreign language classesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.