Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГромова, Ю. І.-
dc.contributor.authorНачалова, Є. М.-
dc.date.accessioned2017-05-07T06:11:53Z-
dc.date.available2017-05-07T06:11:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГромова Ю. І. Нейромаркетинг в міжнародній маркетинговій діяльності компаній / Ю. І. Громова, Є. М. Началова // Матеріали Щорічної наукової конференції "Соціально-економічні перспективи України в ХХІ сторіччі" [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://kneu.edu.ua/ua/confere_nce/conf_0415/uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19459-
dc.titleНейромаркетинг в міжнародній маркетинговій діяльності компанійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Громова Ю.docx21.45 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.