Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДутко, З. М.-
dc.date.accessioned2017-05-08T06:06:12Z-
dc.date.available2017-05-08T06:06:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДутко З. М. Особливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживача / З. М. Дутко // 70–та студентська науково–технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – C. 128–129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19461-
dc.titleОсобливості концепції нейромаркетигу як ефективного інструменту впливу на споживачаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дутко З М.docx25.86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.