Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидюк, А. А.-
dc.date.accessioned2017-05-30T10:36:41Z-
dc.date.available2017-05-30T10:36:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДавидюк, А. А. Значення маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхового ринку в Україні [Текст] / А. А. Давидюк // Страховий ринок України в умовах циклічності фінансово-економічних криз : оцінка тенденцій та перспективи розвитку : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів, молод. вчених [м. Тернопіль, 20 квіт. 2017 р.] / уклад. В. В. Костецький, Т. В. Письменна ; відп. за вип. О. В. Кнейслер. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 68-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20347-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleЗначення маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхового ринку в Україніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:СТРАХОВИЙ РИНОК УКРАЇНИ В УМОВАХ ЦИКЛІЧНОСТІ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ КРИЗ: ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68-70.pdf244.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.